رنوی من ردیفه!؟

ماشینتو طراحی کن، باهاش تو رالی مقام بیار و جاییزه ببر

رنوی من ردیفه!؟

ماشینتو طراحی کن، باهاش تو رالی مقام بیار و جاییزه ببر

مشخصات فنی مگان 2000

مشخصات 
فنی مگان 2000

 

طراحی بیرونی:
   مگان از طرحی امروزی و مدرن برخوردار است.
  در نگاه اول، خطوط کشیده بدنه، پویایی و تحرک خودرو را نمایان می کند. انحناهای نرم و قدرتمند و 
ظرافت در طراحی بدنه، نشان دهنده کیفیت برتر این خودرو می باشد.
ظاهر پر ابهت، قدرتی تردید ناپذیر، تناسبات و ابعاد گسترده، همه به خودروی مگان چهره ای قدرتمند را ارائه
 می دهند.

 
طراحی داخلی:
  طراحی مدرن و فضای دلباز ، لذت رانندگی یک خودروی راحت سفری را فراهم می کند. به دنیای مگان
  خوش آمدید. خطوط ناب و ترکیب صندلی ها و کنترل های ارگونومی، ظرافت در طراحی و کیفیت بالای   مواد به کار رفته احساس دلپذیری در شما ایجاد می کنند.
  خود را به آرامش این محیط خوشایند و فریبنده
  بسپارید. وضعیت استقرار راننده، در قالبی مدرن و  ساده، انسان را به رانندگی  دعوت می کند. وضعیت دلپذیر رانندگی تمام توجه و حواس شما را در اختیار می گیرد. با افزایش فاصله محورهای جلو و عقب،   صندلی   های عقب از فضایی گسترده و راحت برخوردارند. از رانندگی لذت ببرید!

 ظرافت درطراحی:
  هنگامی که می نشینید، اولین فکری که به ذهن می آید: "پویایی، تحرک و طراحی منحصر به فرد خطوط   بیرونی بدنه می باشد".   احساسی دلپذیر، ناب واستثنائی. خطوط پویا و سیال بدنه خودروی مگان، نویدبخش احساسی از لذت و قدرت است که در داخل   خودرو به کمال خود می رسد! وضعیت دلپذیر رانندگی توجه   شما را جلب می کند. طراحی ارگونومی شما را قادر می سازد تا به   معنای واقعی از سفر لذت ببرید. سیستم   تهویه هوا، مطلوب ترین دمای مورد نظر شما را تامین می کند. خود را به سکوت درون خودرو بسپارید.

ایمنی:
امکانات و تجهیزات هوشمند خودروی مگان ایمنی را تضمین می کنند. پرتوی قدرتمند و یکپارچه چراغ های سفارشی هالوژن، دید   جلو را بهبود می بخشند. سرعت برف پاک کن ها به طور خودکار با حجم ریزش باران تنظیم می شود. رنو در موقعیت های خطرناک، برای پیشگیری از بحران، سطحی استثنایی از ایمنی را در سه گام ارائه می کند:  پیشگیری، اصلاح   و  محافظت. در زمان ترمز اضطراری، چراغ ها برای هوشیار نگه داشتن شما شروع به   چشمک زدن می کنند. همراه مگان با آرامش خاطر رانندگی کنید.

ایمنی ترمز:
با خودروی مگان، اختیار جاده کاملا در دستان شماست. ترمزها قدرتمند و ایمن هستند. سیستم ABS ، توزیع   الکترونیکی نیروی   ترمز در چرخ ها EBV و سیستم کمکی ترمز، همگی موجب بهبود کارآیی دیسک های   ترمز در چهار چرخ می باشند. ثبات و کنترل روی جاده بی مانند است.

ایمنی داخلی:

 مگان شما را در هر کجای خودرو که نشسته باشید محافظت می کند. قبل از هر چیز، تغییر شکل و جمع شدن چارچوب بدنه در   زمان تصادم، کاملا برنامه ریزی شده است، قسمت اعظم فشار ناشی از تصادم در بدنه   جذب شده وبدین ترتیب از آسیب به   سرنشینان جلوگیری خواهد شد. سیستم محافظت رنو SRP ، به دنبال آن از همه سرنشینان محفاظت می کند. این سیستم به   کیسه های هوای قابل تنظیم در جلوی خودرو و سیستم Dual Pretentioner در کمربندهای ایمنی جلو مجهز می باشد. مگان   همچنین به کیسه های هوای جلو و جانبی، کیسه های هوای جلو و پرده ای و تنظیم کننده فشار در هر پنج صندلی مجهز است   که حفاظت بی مانند را برای تمامی سرنشینان به ارمغان می آورند. مگان در مجموع به 6 کیسه هوا مجهز می باشد!


کارت کلید رنو:

مگان با بهره بردن از فن آوری جدید، امکاناتی را در این رده از خودروها ارائه می کند که تا قبل از این دیده    نشده است. یکی از   هوشمندانه ترین این امکانات "کارت کلید رنو" است. کافی است تا این کارت را داخل کارت خوان کرده و دکمه استارت را همراه با   گرفتن پدال کلاج یا ترمز فشار دهید تا موتور خودرو روشن شود. مگان به سیستم ضد سرقت خودرو(immobolizer )مجهز است که  مانع از ربوده شدن خودرو می شود.

چراغ همراه تا منزل:
مهندسان و طراحان رنو مفاهیم و نوآوری های جدیدی را ارائه کرده اند تا آسایش شما را بهبود بخشند که یکی از این نوآوری ها   چراغ "همراه تا منزل" نام دارد. این امکان جدید راننده را قادر می سازد تا پس از خاموش کردن موتور، و خارج شدن از خودرو چراغ   های جلو را به طور موقت (30 ثانیه الی 2 دقیقه) روشن نگاه دارد و به این ترتیب با سهولت بیشتری راه خود را در تاریکی پیدا می  کنید.

 درب باک بنزین با درپوش باک یکپارچه:
سوپاپ هوادار که به راحتی و با داخل کردن دهانه لوله بنزین داخل محفظه باز می شود. به این ترتیب بنزین نه روی شما می ریزد و نه سر ریز می گردد، آنچنان که به طور معمول و در هنگام پیچاندن درپوش محفظه بنزین اتفاق می افتد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد